2016. július 19., kedd

A műtét utáni első hét

Érdekes mód, mikor haza jöttem, utána 1-2 napig csak esténként kellett a fájdalomcsillapító, amit adtak a klinikán, még 1 darab maradt is, mert a fájdalmak hamar elmúltak.

2-3 óránként fújni kellett a fejemet fiziológiás sóoldattal, kivétel éjszakára. Nyakpárnát kellett használnom és felpolcolva, félig ülve aludni. Én nem tapasztaltam olyanokat, amiket hallottam, hogy a lidokain lehúzódik majd az arcomra és annyira elrondít, hogy az utcára sem tudok kimenni. Szerencsére ilyen nem volt, pár nap alatt ami volt duzzanat a homlokomon az el is múlt.

Hajbeültetés után 1 héttel


A donor terület

Szépen gyógyulnak a sebek, összességében a műtét után csak 1-2 napig volt fájdalom, mást különösebben nem tapasztaltam. Most voltunk az 1 hetes kontrollon, ahol a doktornő mondta, hogy szépen begyógyultak a sebek, gyulladás nincs, majd elmondta a további teendőimet.

A sebek egyre gyakrabban viszketnek, most épp ezekkel küzdök, hogy ne érjek hozzájuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése